دانلود بازی کامپیوتری محبوب Harvest Moon
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
عـکس و مطالب جالب




Copy of harvestmoon.jpg

 

امروز یک بازی خاطره انگیز و کمیاب رو میتونید از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت کنید ، اگر بگم که سورپرایزی بزرگ براتون در نظر گرفیتم اغراق نکردم ، مطمئنم خیلی ها از دیدن این بازی خوشحال میشند .بله ! این بازی HarvestMoon نام داره ! چون این بازیه به شدت نوستالژیک و دوست داشتنی قبلا مخصوص PS1 بوده و به نظر خیلی ها جزو محبوب ترین بازی های ps1 بوده و هست ! که حالا میهن دانلود افتخار ارائه ی نسخه ی کامپیوتری این بازیرو داره ! ضمن عرض این نکته که نسخه ی کامپیوتری این بازی هیچ فرقی با نسخه ی محبوب اون (ps1) نداره ! حفظ شدن برخی قابلیت های خوب بازی مثله دخیره  کردن ، محوریت داستانی بازی و ... از دیگر ویژگی های این بازی هستش !

موضوع بازی :
اگرچه همه این بازی رو از بر هستن اما برای کسایی که نمیدونن اصلا HarvestMoon چی هست(!) یه توضیح کلی میدم : شما در نقش یک پسر جوون هستید که به دلیل فوت پدر بزرگش به روستای پدریش برمیگرده تا در مراسم فوت شرکت کنه ، وقتی به روستا میاد با مزرعه ی پدربزرگش رو به رو میشه که در نبود پدربزرگ حسابی به هم ریخته ! و اون تصمیم میگیره که در روستا بمونه و به کارهای مزرعه رسیدگی کنه !
در مزرعه شما میتونید (یعنی باید) مرغ واسه تخم گذاری ، گاو برای شیر ، گوسفند برای پشم و اسب برای سواری کردن خریداری کنید ! که بعدا میتونید دستگاه های ساخت پنیر و کاموا و سس مایونز و ... هم خریداری کنید و با استفاده از شیر و پشم و تخم مرغ این محصولاات رو تولید کنید !
این بازی الهه های زیادی هم داره ، الهه آبشار ، الهه نور و .... که باید طبق دستورات بازی ازشون توت فرنگی قدرتی دریافت کنید . که این توت فرنگی ها استقامت شما رو بالا میبره و در برابر کار سخت کشاوری و دامداری دیر تر خسته میشید !
اما یکی از هیجان انگیز ترین مسائل بازی مناسبت ها و جشن های داخل بازی هستش که همه ی مردم شهر دعوت میشند و شما هم همیشه جزو شرکت کننده ها در مسابقات هستید ! شما در این بازی 4 فصل دارید که در هر کدام 3-4 جشن برگزار میشه . اعم از مسابقه ی آشپزی (که با خرید وسایل آشپزخونه میتونید با استفاده از مواد غذایی که میکارید غذا درست کنید) ، مسابقه ی شنا ، مسابقه ی اسب سواری ، مسابقه سگ دوانی و ..... که لذت زیادی رو به همراه دارند .

در اطراف شهر هم مردم زیادی زندگی میکنند . اعم از آهنگر (برای ارتقا و خریداری وسایل دامداری و کشاورزی) سوپرمارکت (برای خریداری بذر و غذا و ... )بیمارستان و رستوران و شربت فروشی و .... ! که 5 دختر دم بخت هم جزوشون هستند و هر کدوم قلبی دارند که در ابتدای بازی سیاه هستش (یعنی علاقه ای به شما ندارن) و شما با کارهایی که در بازی میکنید یا هدایای دلخواهی که بهشون میدید ، قلبشونو کم کم باید قرمز کنید و وقتی این اتفاق افتاد با دادن درخواست ازدواج مراسم عروسیتون در کلیسا برگزار میشه !
میدونم سردرد گرفتید ;) ااین بازی واقعا مثله یک زندگی گستردگی موضوعی داره ! اما نگران نباشید . همه ی این موضوع ها کم کم میان سراغتون و شما به اونها عادت میکنید !
این بازی راهنمای واقعا کاملی رو هم داره (حدود 20 صفحه A4) که اگر دوست داشته باشید میتونید در نظرات درخواستتونو اعلام کنید تا برای دانلود گذاشته بشه !


ویژگی های بازی :
* حفظ شدن تمام ویژگی های بازی نسبت به PS1
* سرعت Loading واقعا بالا نسبت به PS1
* حجم کم بازی (فقط 80 مگابایت)
* اجرای روان و بدون باگ بازی
*  صداگذاری و تنوع واقعا زیاد
* قابلیت ازدواج کردن و بچه دار شدن

پسورد فایل:WWW.MIHANDOWNLOAD.COM

حجم:82مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : mehdi