خودکشی کودک 14 ساله به خاطر شکست عشقی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
عـکس و مطالب جالب






دادستان دادگاهایالتی، توضیحی درباره نوع تفنگ و اینکه این کودک اسلحه را چگونه به دستآورده، نداد و در پاسخ به خبرنگاران فقط اظهار داشت: این پسربچه از یکرابطه عشقی بهم خورده با دختر هم مدرسه ای اش ناراحت بوده است!
به گزارش سی بی اس نیوز، روز جمعه هفته گذشته، روزی وحشتناک برای «هانترماک» پسربچه دانش آموز و همکلاسی هایش در مدرسه ابتدایی والپل در ایالتنیو همشایر آمریکا بود؛ پسربچه ای که با شلیک گلوله ای در صورت خود، وسطکافه تریای مدرسه در حضور ۱۷۰ دانش آموز دیگر که در حال خوردن ناهاربودند، باعث ایجاد وحشت مرگبار برای آن ها شد.

پی تر هید دادستان دادگاه ایالتی، توضیحی درباره نوع تفنگ و اینکه اینکودک ۱۴ ساله اسلحه را چگونه به دست آورده، نداد و از ارائه اطلاعات بیشتردرباره این دانش آموز هم امتناع ورزید. وی در پاسخ به خبرنگاران فقط اظهارداشت: این پسربچه از یک رابطه عشقی بهم خورده با دختر هم مدرسه ای اشناراحت بوده!

بعد از این حادثه، والدین طی تماسی از مدرسه مطلع شدند و برای بردننوجوانان خود، سریعاً به مدرسه مراجعه کردند. به دلیل نامساعد بودن حالروحی دانش آموزان مدرسه از دیدن این صحنه فجیع، تمامی دانش آموزان تابعدازظهر حادثه، در یک مرکز مراقبت اجتماعی نگه داشته شدند و پدران ومادران نگران، پشت درب مدرسه ساعت ها معطل ماندند تا فرزندانشان را تحویلبگیرند.

یکی از بچه های مدرسه که در نزدیکی صحنه شلیک، در حال خوردن ناهارش بود وتمام ماجرا را از نزدیک دیده بود، به خبرنگاران گفت: من فقط یک صدا شنیدمو لحظه بعد، فقط خون می دیدم که به همه جا پاشیده شده بود و تنها کاری کهتوانستم بکنم، فرار بود.

یکی از مسئولین مدرسه گفت: «هانتر ماک» در طول هفته ناراحت و غمگین بود وحتی هفته قبل یادداشتی را در این خصوص به معلمش داده بود ولی دلیل ناراحتیاش معلوم نبود.

گفتنی است مدتی پیش در این مدرسه طرح ویژه ای برای کاهش جُرم و بزهکاریشروع شده بود! این طرح از طرف دانشگاه نیو همشایر و شامل مراقبت هایرفتاری، فعالیت های اجتماعی و… بود.

هافینگتون پست نیز در گزارشی این حادثه را بررسی نموده و افزوده است: ایناتفاق باعث شده تا این سوال در اذهان پیش بیاید که این کودک چطور توانستهاسلحه ای را بدون اینکه مسئولین و معلمش متوجه شوند، به مدرسه بیاورد و باانجام این کار – که به اذعان دادستان منطقه خودکشی نامیده شد- نگرانیشدیدی را برای همکلاسی ها و والدینشان پیش بیاورد.

پخش خبر این حادثه باعث سرازیر شدن مردم از وسط شهر بطرف مدرسه شد و به گفته تعدادی از مسئولین شهری، مردم شهر تمام روز آشفته بودند.

این تنها اتفاق هولناک مدارس آمریکا طی هفته های گذشته نیست بلکه در هفتهگذشته نیز اخباری مبنی بر تجاوز دو معلم ۴۸ و ۶۱ ساله به ۲۴ و ۲۶ کودکدانش آموز منتشر شد که بهت افکار عمومی در این کشور را رقم زد.

ناظران اجتماعی، آزادی بیش از حد دولت به تلویزیون های کابلی در نشان دادنصحنه های جنسی و تصاویر خشونت آمیز و همچنین آزادی خرید و فروش اسلحه رادلیل افزایش جرایمی در این سطوح می دانند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : ali